Ești un designer care încearcă să creeze cel mai bine vândut design de tricouri?
Nu contează dacă est un artist cu experiență sau un începător – există cateva principii pe care ar trebui să le ai în vedere pentru a putea concepe modele artistice care generează aprecieri, comentarii, distribuiri și cel mai important vânzări.
Iată cele mai bune 6 sfaturi pentru a te ajuta să creezi un design de tricouri pe care oamenii doresc să îl cumpere:
1. Cunoaste-ti audienta
Cele mai bine vândute modele de tricouri sunt susținute de concepte și idei extraordinare – dar conceptele și ideile tale nu pot fi grozave dacă nu-ți înțelegi publicul și motivațiile.
Aloca-ți timp pentru a sapa mai jos cunoștințele despre piața țintă, astfel încât să poti înțelege cu adevărat ceea ce este important pentru ei. Trebuie să te pui în locul lor pentru a crea un design care să rezoneze cu ele și să fie mai degrabă autentic decât forțat.
2. Creaza MULTE idei de design pentru tricouri
Dacă vă cunoașteți bine publicul, atunci probabil că aveți cel puțin câteva idei inițiale despre tipul de design pe care doriți să îl creați.
Cu toate acestea, este puțin probabil să obțineți o lovitură directă direct din poartă. Deci, înainte de a pune creionul pe hârtie – primele idei de brainstorming – cât mai multe posibil.
Din această listă mare de idei, vă puteți restrânge conceptele la o selecție de idei de design mai ușor de gestionat. Dacă nu ați vândut niciodată un tricou online până acum – încercați să vizați cel puțin 5 modele unice – fiecare dintre ele potrivite cu publicul dvs. țintă (dar cu un unghi diferit).
3. Alegeți cele mai bune idei
Căutați umor, jocuri de cuvinte, jocuri de cuvinte, parodie – sau idei care se împrumută unui stil adecvat publicului dvs. (amintiți-vă pasul 1)
Izolați-vă cele mai puternice concepte – cele mai susceptibile de a se potrivi cu publicul – și abia apoi începeți să proiectați.
4. Nu te complica. Mentine-l simplu.
Când este timpul să începeți să creați cele mai bine vândute modele de tricouri care vând – simplitatea este cel mai bun prieten al dvs.
Proiectarea dvs. trebuie să comunice în mod clar și rapid un mesaj publicului dvs. țintă – și acest lucru nu înseamnă fonturi mici și nici o grafică prea complexă (cu excepția cazului în care așteaptă publicul dvs.).
Publicul țintă ar trebui să vă poată vedea proiectul și să îl înțeleagă în câteva secunde.
Depinde de dvs. să vă dați seama dacă grafica complexă și mult text sunt potrivite pentru publicul dvs. țintă – dar pentru marea majoritate a celor mai bine vândute modele de tricouri – simplitatea câștigă complexitatea.
5. Limiteaza-ti paleta de culori
Înainte de apariția DTG și a tehnologiei de tipărire la cerere, aproape toate cămășile erau serigrafiate. Acest lucru a condus la modele de tricouri bazate doar pe câteva culori – deoarece cu cât sunt mai puține culori folosite, cu atât ar fi mai ieftină cămașa dvs. serigrafiată.
Odată cu apariția DTG și imprimarea la cerere – puteți utiliza oricâte culori doriți – dar vă recomand să limitați culorile din câteva motive:
1. Arată mai profesionist și este mai plăcut din punct de vedere estetic.
2. Reduce complexitatea – astfel permite pieței dvs. să înțeleagă mai rapid mesajul.
3. Vă ajută să comunicați privitorului că „acesta este un design de tricou” – chiar dacă vede lucrările izolate (adică nu sunt batjocorite pe un tricou).
6. Aduceți totul împreună
Cele mai profesioniste modele de tricouri sunt colecții coerente de elemente – nu patch-uri de diferite bucăți.
Deci, atunci când proiectați – întrebați-vă cum ați putea introduce interacțiuni și suprapuneri între textul dvs. și elementele grafice.
Includeți și elemente de fundal acolo unde este cazul – și, în general, încercați să evitați ca designul dvs. să arate ca un fluture plat, 2d sau o siglă (cu excepția cazului în care, dintr-un anumit motiv, acesta este aspectul pentru care doriți)
În cele mai multe cazuri, un client ar purta mai degrabă ceva care pare conceput profesional ca un tricou – mai degrabă decât un logo sau o grafică care pare că tocmai a fost „lovită” pe o cămașă.
Așa că îl aveți – 6 sfaturi rapide pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți fiecare dintre design-uri și concepte – astfel încât să vă puteți crește șansele de a vă crea cel mai bine vândut tricou.